sondakika.com.tr
haber3.com
hurriyet.com
ntvhaber.com
yenimagazin.com
gundemhaber.com
cumhuriyet.com
sozcu.com
milliyet.com
trthaber.com
Sepet 0 Telefon Whatsapp Web Panel

Sıkça Sorulan Sorular

TANITIM YAZISI ALIRKEN NELERE DİKKAT EDİLMELİDİR?

• Tanıtım metninizi eklediğiniz web sitesini web siteniz olarak görmelisiniz. Emin olun ne kadar etkili, ilgi çekici ve okunabilir içerik üretirseniz size o kadar yardımcı olacaktır. • Sektörünüz ve hizmetinizle ilgili anahtar kelimeler oluşturun. En çok aranan anahtar kelimeleri belirleyerek hazırlanacak tanıtım yazılarının konularını listeleyin. Anahtar kelimeleri araştırmanın en kolay yolu, Google Ads Anahtar Kelime Planlayıcıyı kullanmaktır. • Şirketinizin veya ürününüzün öne çıkmasını ve gerçekten insanların ilgisini çekecek bir farka sahip olmasını istiyorsanız, şirketinizi ve ürünlerinizi ön plana çıkaran tanıtım yazıları oluşturmaktan çekinmeyin. Burada dikkat etmeniz gereken tek şey tanıtım yazısının başlığının ilgi çekici ve tıklamayı teşvik edici olması gerektiğidir. Örneğin halı temizliği yapıyorsanız giriş yazısının başlığı İstanbul Halı Yıkama değil de şöyle bir şey olmalı; Halı temizliğinde devrim, gözlerinize inanamayacaksınız. Halı temizliğinde leke çıkarma garantisi var mı? Elbette başlıkların içeriğinizle alakalı olduğundan emin olun. • Tanıtım yazınızı yazarken backlink aldığınız sitelerin alan adı otoritesinin yüksek olduğundan emin olunuz. Dilerseniz en az 5 yaşında ve aylık en az 5.000 trafiği olan web siteleri de daha iyi bir etki yaratacaktır. • Kendinize bir hedef belirleyin ve her ay 3 veya 5 düzenli promosyon mektubu alacaksınız. Bir kerede 10 promosyon e-postası gönderip sonra almamak etkili olmayabilir. Bu, bir süre sizden bahsedildiği, ancak daha sonra kimsenin sizden bahsetmediği anlamına gelir. Bu Google için şüpheli olurdu. Google'ın algoritmaları düşündüğümüzden daha akıllı. • Her giriş makalesini orijinal ve benzersiz oluşturduğunuzdan emin olun. Yinelenen içeriğe sahip makalelerin tanıtımını yaptığınız için cezalandırılabilirsiniz. • Tanıtım yazınızı ilgi çekici ve eklediğiniz siteye değer katacak bir içerik haline getirerek içeriğinizin akılda kalma şansı artacaktır. Genel olarak backlink için satın alınan tanıtım yazılarının kullanım süresi maksimum 6 ay veya 1 yıldır. Bunun nedeni kalitesiz ve özgün olmayan tanıtım yazıları SEO performansı açısından siteye zarar verdiği için zamanla kaldırılacaktır. Ancak eklenen sitenin trafiğini ve bekleme süresini etkileyen değerli içeriklere sahip tanıtım yazılarının kaldırılma olasılığı çok düşüktür. ,

TANITIM YAZISI NASIL YAZILIR?

Tanıtım yazısı yazarken dikkate alınması gereken birkaç nokta vardır. Evet çok dikkatli olmanıza gerek yok diye düşünebilirsiniz çünkü bu yazılar kendi sitenizde yayınlanmaz sadece backlink ve PR amaçlı üretilir. Hatta aynı girişle 10 sitede içerik yayınlayabilirim diye düşünebilirsiniz. Eğer böyle bir düşünceye sahipseniz, tamamen unutun ve etkili bir girişin nasıl hazırlanacağını okumaya devam edin.

TANITIM YAZISI NE İŞE YARAR?

• Bir firma veya markanın bilinirliğini artırmak için tanıtım yazısı hazırlanabilir. • Sektörde yeniyseniz ve tanıtım yazılarına ayıracak iyi bir bütçeniz varsa, nişinizle ilgili yetkili sitelerde işletmenizi ve hizmetlerinizi tanıtan içerikler oluşturarak tanıtım yazıları alabilirsiniz. Bu sayede hedef kitlenize daha hızlı ulaşacak ve güvenlerini kısa sürede kazanacaksınız. • Haber bülteni almak sadece kolay değil, aynı zamanda çok önemli. Tanıtım yazısı kötü tasarlanıp yanlış link verme stratejileri ile yapılırsa size fayda sağlamadığı gibi zarar da verebilir. • Alan adı otoritesi yüksek sitelerden tanıtılan makale geri bağlantıları, anahtar kelimeler için arama motorlarında daha üst sıralarda yer almanıza yardımcı olur.

SEO DOSTU TANITIM YAZILARINI KİMLER YAZABİLİR?

SEO odaklı içerik, SEO dostu içerik ve orijinal makale gibi terimler için web'de genellikle en çok aranan içeriktir. Kimler SEO dostu makaleler ve tanıtım makaleleri yazabilir? SEO dostu promosyon makaleleri oluşturduğunuzda, içerik, belirli anahtar kelimelere veya anahtar kelimeleri içerikte doğal olarak görünen içeriğe odaklanarak tasarlanır. • Temel SEO bilgisi gerektirir. Hangi anahtar kelimeleri seçeceğini ve içerikte kaç tane anahtar kelime kullanacağını bilmesi gerekiyor. Kısacası, temel SEO'yu bilen bir kişi bunları bilir. Önerdiğimiz anahtar kelimelerin dağılımı homojendir, max. Yüzde 5-7'dir. Tabii bu hız içeriğin uzunluğuna ve kısalığına göre değişebiliyor. • SEO dostu teknik inceleme yazmak isteyen bir kişinin öncelikle bilim insanı olması gerekir. Konuyla ilgili daha önce yazılmış içerikleri incelemeli ve daha farklı ve daha etkili neler yapılabileceğini görmelidir. • Kısacası, SEO dostu bir tanıtım yazısı yazmak için hem iyi bir araştırmacı hem de temel SEO bilgisine sahip olmanız gerekir.

TANITIM YAZISI İÇİN KİM ZAMAN VE BÜTÇE AYIRMALI?

Birçok şirket, birey, haber sitesi ve büyük blog, genellikle diğer web sitelerinden tanıtım makaleleri satın alır veya paylaşır. Ana hedefleri ilgili konu ve anahtar kelimelerde başta Google olmak üzere arama motorlarında üst sıralarda yer almaktır. Örneğin, yetkili bir haber sitesinde yayınlanmak üzere "Çelik Kapı Alırken Dikkat Edilmesi Gerekenler" konulu orijinal, yüksek kaliteli bir makale yazan bir çelik kapı üreticisini düşünün. Giriş yazısında belirli anahtar kelimeleri hedefleyerek web sitenize linkler alacaktır. Örneğin, "çelik kapı", "çelik kapı fiyatları" ve "düz çelik kapı" anahtar kelimeleri ilgili sayfalara backlink ağlar. Kısacası marka bilinirliği oluşturmak, hedeflediği anahtar kelimelerde Google'da üst sıralarda yer almak ve konumunu korumak isteyen herhangi bir web sitesi sahibi, tanıtım yazılarına zaman ve bütçe ayırmalıdır.

TANITIM YAZISI NEDEN ÖNEMLİDİR?

İşletmeniz veya markanız için dijital pazarlama ve arama motoru optimizasyonu (SEO) kapsamında tanıtım yazıları görmelisiniz. Ne kadar çok insan sizin hakkınızda konuşursa, o kadar kaliteli web sitelerine ve kaliteli geri bağlantılara sahip olursanız, o kadar çok müşteri ve arama motoru işletme web sitenize güvenir. Denklem oldukça basit aslında yetkili sitelerden ilgi çekici içerikler ve tanıtım yazıları sizi Google'da üst sıralara taşıyacak en önemli unsurlardan biri. Elbette bunu ancak kaliteli tanıtım yazıları ve kaliteli linkler yapacaktır. Web sitesi içeriği, mobil uyumluluk, kullanıcı deneyimi ve açılış sayfası hızı gibi birçok web sitesi SEO kriteri, SEO başarınızı doğrudan etkiler. tanıtım yazılarıBill Gates'in dediği gibi "İçerik Kraldır" ve güçlü ve değerli içeriğe sahip tanıtım yazıları en faydalı içeriktir.

Tanıtım yazısı nedir?

Tanıtım yazısı, bir şirketin veya kişinin ürün ve hizmetleri hakkında farkındalık yaratmayı amaçlayan belirli bir konudaki içeriktir. Promosyon yazıları PR amaçlı, marka bilinirliğini artırmak ve arama motorlarında daha üst sıralarda yer almak için hazırlanır.